ANOTACE

Zákaznická transformace: Poslání (ne)možné?

Ve své přednášce se Helge podělí o procesy, postřehy a poznatky z vývoje komplexního plánu pro transformaci zákazníků ve společnosti MSD. Na základě rozsáhlého výzkumu, strategických propojení a mapování priorit bude zkoumat, jak se orientovat v externích složitostech vyvíjejících se potřeb zákazníků pomocí interních odborných znalostí, kompetencí, technologií, dat a kultury. Účastníci pochopí, jak identifikovat klíčové priority, porozumět složitým datům a vytvářet použitelné strategie pro posílení jejich vlastní zákaznické strategie.

Helge Tennø

Helge je ostřílený profesionál s více než 15letými zkušenostmi jako zakladatel a konzultant specializující se na Business Design a orientaci na zákazníka. Právě skončil po pěti letech ve farmaceutické společnosti MSD, kde jako Global Head of Customer Experience Strategy vedl výzkum a návrh zákaznické transformace komerční organizace.