ANOTACE
Jak vizualizovat organizační prostředí – inspirace kvalitativním výzkumem
Data nejsou jen čísla. V každé organizaci se skrývá obrovské množství dat ve slovech – chaty, intranet, záznamy ze schůzek. Jak ale pracovat s daty získanými při konkrétních intervencích se zaměstnanci? Jak vytěžit maximum z rozhovorů a focus groups o tématech, která formují organizační kulturu? Společně si vyzkoušíme, jak vizualizovat data v různých situacích organizačního života, abychom vystihli podstatu problému a našli efektivní řešení.

Jana Fratič
Jana se specializuje na kvalitativní výzkum vnitřního prostředí organizací, zejména angažovanosti zaměstnanců a organizační kultury. Díky dlouholetým zkušenostem a vhledu do výzkumu pomáhá vedoucím pracovníkům nacházet a odstraňovat překážky výkonnosti a utvářet kulturu založenou na skutečných hodnotách. Její přístup se vyznačuje respektem a otevřeností, což nastavuje pomyslné zrcadlo firemnímu prostředí založenému na důkazech.